joi, 18 august 2011

1000 retete vegane :)


Mi-am comandat-o de pe ebay si nu regret deloc! Prima oara am cautat un preview, sa stiu la ce sa ma astept. Imi place ca nu e pretentioasa, sunt retete simple si gustoase. Nu stiu cand voi putea spune ca le-am incercat pe toate...ieri am facut un paprikas de vinete care a fost extraordinar. Am folosit smantana de soia pe care am luat-o din Ungaria si i-a dat o savoare aparte. Am gatit pentru 6 persoane si nu a protestat nimeni :D Toti au mancat cu placere. Retetele din cartea aceasta sunt si pe gustul romanesc, autoarea avand origini italienesti :) Mi-a placut ca am gasit si o reteta de paste dulci. Nu stiu in alte zone ale tarii cum se mananca, dar eu avand bunicutele bihorence, am crescut cu taietei cu nuca si cu zahar.
In concluzie, eu spun ca merita luata cartea. Pana reusiti sa epuizati cele 1000 de retete, deveniti super bucatari vegani! A, da..singurul minus la aceasta carte este ca nu are deloc poze..dar unde sa mai puna si poze cand deja sunt vreo 600 si ceva de pagini?