marți, 16 august 2011

Cora Szeged rocks!


Am fost ieri la Szeged la plimbare si am zis "hai sa mai mergem pe la Cora sa vedem ce au".Tineam minte de ultima oara cand am fost ca aveau ei ceva produse bio. Cand am ajuns acolo...wow,unde sa ma uit?ce sa aleg? Era si tarziu, eram obosita, asa ca am pus mana repede pe ce mi-a atras atentia. De la bio4well aveam acasa niste condimente asiatice si mediteraneene si le-am completat cu niste baze pentru supe pentru zilele lenese :D Cel mai mult m-am bucurat ca am gasit iaurt de soia simplu. In orasul meu gasesc doar cu ciocolata si vanilie si am nevoie de iaurt simplu pentru unele retete pe care le-am tot amanat fiindca nu gaseam iaurt. Am luat si doua feluri de smantanici vegane, alt produs inexistent in orasul meu. Mi-a placut ca am gasit si faina de orez brun si sirop 100% din fructe. Am vazut si o gramada de cereale, fasole, linte, toate de culori diferite...incep deja sa imi fac lista pentru urmatoarea vizita :)