vineri, 12 august 2011

Pizza Muffins delicioase


Am luat o pauza mai lunga si de la blogging si de la toate, dar am revenit :) Sunt fana pizza si fana muffins, asa ca m-am hotarat sa fac niste pizza muffins :p

Aluatul este unul clasic pentru pizza:
500 g faina
1 plic de 10 g drojdie sau jumatate de cub, dizolvata in 350 ml apa calduta
1 lingurita sare
2 linguri ulei de masline

Se framanta aluatul, se lasa la dospit 30 minute-1 ora, in functie de foame :D
Am facut bilute din aluat si le-am intins in forme de tarte metalice.

Ca si topping-uri am folosit pesto pe unele si sos de rosii pe altele.

Pesto:
vreo 10-12 frunze de busuioc
5-6 frunze de patrunjel
1 catel de usturoi zdrobit
25 g nuci sau migdale
2 linguri de tofu zdrobit

Vin toate in blender si gata pesto-ul :)

Am presarat apoi niste busuioc, oregano, pentru un gust mai italian :)
Pasta alba ce se vede in poza contine usturoi, mustar Dijon cu boabe, suc de lamaie si ulei de masline, deci un mic mujdei.
Langa pizza muffins se serveste si o salata buna din rosii, ardei, ceapa, broccoli, conopida..si ce va mai place voua, cu putin ulei de masline si suc de lamaie.