duminică, 19 februarie 2012

Bilute dulci raw


Astazi am avut pofta de ceva dulce, dar care sa nu necesite nu stiu cate operatiuni complicate sau multe de pregatit inainte. Nu imi place sa pierd mult timp in bucatarie, mai ales cand vine vorba de preparate raw nu imi place nimic ce trebuie pus la deshidrator, vreau sa mananc crud de dragul de a manca crud, nu de dragul de a ma preface ca mananc gatit. Nu ma dau in vant nici dupa preparate catre trebuie puse la congelator, apoi la frigider, iar la congelator...
M-am uitat ce am in camara, am ales cateva ingrediente si am facut bilutele acestea din:

70 grame curmale
50 g migdale
20 grame unt de cacao
1 lingurita esenta de vanilie

Curmalele si migdalele le-am pus impreuna intr-un bol cu apa cat sa le acopere si le-am lasat 30-45 minute la inmuiat pana am mai pierdut timpul pe internet. E mai usor sa scoti samburii din curmale daca le lasi un pic in apa.
Am pus toate ingredientele in robotul de bucatarie cu lama in S, am amestecat bine, am format bilutele, le-am dat prin cocos si le-am lasat un pic la frigider pana m-am dus la plimbare cu unul dintre caini, cam 20 de minute. Nu e neaparat sa le puneti la rece, se pot manca si asa.
Daca nu aveti unt de cacao, inlocuiti cu cacao simpla, puneti cate putin, amestecati, mai puneti un pic, va trebui si putina apa, 1-2 linguri.