marți, 28 februarie 2012

Carte noua cu retete raw pentru cupcakes


Am comandat cartea aceasta in 10 februarie si ieri am primit-o. Bucurie mare, pe langa ca retetele suna si arata delicioase, nu se foloseste deshidratorul. Nu am gasit pe internet pagini din carte, un review, am mers un pic la risc. Imi era frica sa nu fie toate retetele cu deshidratorul ca atunci era buna de aruncat cartea. Nu am nimic impotriva deshidratorului, dar nu toata lumea are bani sa isi cumpere unul, chiar daca e o investitie pe viata, daca traiesti cu un salar de 800 de lei pe luna, mai ai si o rata la banca, un copil, nu prea merge sa iti cumperi, poate dupa un timp indelungat de pus bani deoparte. Eu mi-am cumparat acum cativa ani un deshidrator cu vreo 200 de lei, pe cand mai exista Quelle, dar e rotund, nu are nu stiu cate tavi si nu pot face multe retete. Plus ca nu suport sa faca zgomot atatea ore si sa stea in priza atatea ore. Incerc sa reduc consumul de curent, asa ca nu imi surade ideea de a tine un aparat 8 ore in priza, mai ales peste noapte. Ma gandesc si la oamenii care au un program de lucru ca si logodnicul meu, de la 8 la 5. Daca ai un job din acesta unde stai multe ore, nu prea ai timp sa tii chestii in deshidrator, sa le intorci la nu stiu cate ore. Eu prefer retetele simple, nu sunt lenesa, dar vreau sa imi ocupe cat mai putin din timp prepararea mancarii. Majoritatea persoanelor din jurul meu au joburi solicitante, dar vor sa manance sanatos si nu sunt nici plini de bani.
Abia astept sa incerc cateva retete, deja imi face cu ochiul o reteta cu morcovi si goji. Instructiunile pentru prepararea acestor prajiturele frumoase sunt foarte simple, totul vine in robot, apoi 2 ore la congelator. Totusi 2 ore e un timp normal, vii acasa, iti pregatesti cina, pui repede totul in robot, bagi la congelator si pana ai luat cina,ai facut un dus, gata si prajiturelele. Daca mai raman, ai si pe a doua zi sa iti iei la pachet. Decat sa mananci o procarie de ciocolata plina de prafuri necunoscute, zahar, indulcitori si alte prostii, mai bine mananci asa o prajiturica.