duminică, 12 februarie 2012

Gogosi coapte, cu gem de prune



Le-am facut o mica surpriza parintilor mei, mai ales mamei mele care tot spunea ca ar manca ceva dulce. Reteta e aici . Nu am avut iaurt de soia, am inlocuit cu lapte de soia. Mie personal mi-a iesit cam uscat aluatul dupa reteta, a trebuit sa pun mult mai mult lapte de soia decat se cerea. L-am lasat o ora la dospit pe calorifer, apoi le-am pus in tava si nu am mai lasat la dospit. Le-am copt 20 de minute la 200 de grade. Au iesit foarte, foarte bune, dupa gustul meu puteam sa pun chiar mai putin zahar. Gemul meu nu e cu zahar si cu toate astea au fost dulci. Mirosul oricum e extraordinar, lamaia cu cocosul..mmm, nu credeam ca iese din mainile ceva care sa miroase ca si intr-o patiserie :p
Daca nu aveti ulei de cocos, nu-i bai, il puteti face foarte simplu la robotul de bucatarie cu lama simpla in S. Puneti fulgi de cocos in blender si lasati asa vreo 7 minute, opriti, adaugati putina apa si mai lasati vreo 3 minute sa invarta robotul. Se pastreaza la frigider :)