miercuri, 29 februarie 2012

Noul storcator


Imi amintesc de cand eram micuta cum faceau bunica si mama sucuri cu un storcator ce facea un zgomot foarte mare si trebuia tinut apasat tare cu mana, curgea pe langa. De atunci nu am mai facut sucuri, dar saptamana trecuta m-am uitat pe internet la magazine cu electrocasnice cam ce preturi sunt la storcatoare. Sambata am fost si l-am cumparat, nu e nu stiu ce marca exclusivista, are 850W si a costat 165 lei. Alte storcatoare de 350W pana la 500W costau de la 300 de lei in sus, dar acesta mi-a facut o impresie buna din cauza puterii si pretul e foarte bun. Pot sa bag un mar intreg, o para intreaga, are gura mare, incape cu usurinta. Primul suc l-am facut din 2 mere si 2 pere, merele le-am bagat amandoua deodata, nici nu am realizat cand le-a si stors, apoi am pus perele pe rand. Din cele 2 mere si 2 pere mi-au iesit 600 ml de suc, pulpa era aproape complet uscata. Imi place ca se curata usor, vine impreuna cu o perie speciala pentru sita, doar partea de sus se scoate si se spala si recipientul pentru pulpa. Sunt foarte multumita de el :)