joi, 9 februarie 2012

Smoothies sau milkshakes vegane si bune :)


1 banana, 1 para, 1 mar, lapte de migdale homemade si putina cacao..a iesit o bunatate pufoasa :p

Smoothie din: 1 mango, 1 banana, sucul de la 1 portocala, 1 kiwi, lapte de migdale si seminte de chia :)

Smoothie din: 1 para, 1 banana, 1 rodie (suc si samburi), 2 linguri migdale macinate, lapte de migdale, 1 lingurita pudra de maca

Smoothie din 5 capsuni, 1 para, 1 banana, lapte raw de migdale si 1 lingurita pudra de maca

Cui nu ii plac smoothie-urile si milkshake-urile? :D Eu dimineata mananc doar fructe si diferite nuci si seminte, un smoothie e un mod rapid de a manca fructele.
Laptele de migdale il prepar eu, nu mai vreau sa cumpar lapte de nuci sau soia din comert, fiindca majoritatea au zahar adaugat sau mai stiu eu ce.
Laptele se prepara foarte simplu
:
1 ceasca de migdale se lasa la inmuiat peste noapte. Eu pun seara migdalele in castronas inainte sa ma culc si dimineata fac rapid laptele. A doua zi de dimineata punem in blender migdalele si 3 cesti de apa. Se mixeaza bine, cam 1 minut, apoi se strecoara. Daca aveti saculet special pentru lapte e foarte ok, daca nu, folositi strecuratoarea. Rezulta putin peste 500 ml lapte de migdale. Eu il folosesc 5 zile la smoothies. Se poate face lapte din orice alt tip de nuci, seminte, in acelasi mod. Pentru gust se poate adauga putina scortisoara, putina vanilie, ce va place voua. Eu il las asa simplu si il "condimentez" in fiecare zi in functie de ce am chef :) Migdalele macinate se pot manca si asa impreuna cu fructele de dimineata, sau se poate face branzica din ele. Pentru a face smoothie-ul si mai sanatos, se pot adauga pudra de maca, seminte de chia, pudra de Ginko Biloba, spirulina, orice va place :)