miercuri, 4 aprilie 2012

Gradina 03.04.2012


Ridichile continua sa creasca frumoase, ca niste fluturasi :)

Am dat la o parte un bulgaras de pamant de deasupra ridichilor albe si am vazut minunatiile acestea de germeni, extraordinar de frumos!

Acesta este un tip de spanac american.

Acesta este spanacul obisnuit cunoscut la noi in tara.

Aceasta este salata, au rasarit atat salata capatana, cat si cea creata. Abia astept sa creasca mari si frumoase toate, sa fie totul verde.
Am mai semanat cateva legume (usturoi, ceapa rosie, ceapa alba, mazare, fasole, swiss chard, anghinare si pepene rosu), tot ce am comandat din Anglia a ajuns intr-o saptamana, numai semintele comandate din Romania nu au ajuns nici acum, dupa doua saptamani de la comanda. Nu imi place neseriozitatea aceasta a romanilor :(
Zilele urmatoare am sa pun niste catina si goji, ieri am primit semintele, abia astept :p Stiu ca vor fi pomii mari in 4-5 ani, dar ma bucur sa vad asa incet, incet cum creste ceva pus de mainile mele.