sâmbătă, 28 aprilie 2012

Gradina 27.04.2012

Astazi am plantat rasadurile cumparate de bunica de la piata. Aici am rosii, ardei, ardei iuti si gogosari.
Am pus si 4 gulioare.
Am si 4 verze.
3 firisoare de telina de radacina.

Eu, mandra de mine in gradina :D
Cartile din care ma documentez,pe langa ce citesc de pe internet.
 Rubarba a crescut marisoara :) Am la fire..vai,vai, nu stiu ce fac cu atatea ca am citit ca doua plante ajung pentru o familie :))

Ceapa a crescut frumoasa, o mai calca asa din cand in cand cainii mei, dar rezista :)
Capsunile Yellow Wonder..cine stie cate or fi si acolo, o gramada!
Mazarea frumoasa..bunicii mele i-au mancat turturicile mazarea, dar eu chiar daca am un cuplu de turturele in copac, nu au avut treaba cu mazarea, ele oricum primesc zilnic grau, sunt satule, nu le trebuie lor plante :)
4 randuri de ridichiute si un rand de spanac. Ridichile au fost atacate de purecii de plante, m-am speriat cand i-am vazut, au rontait ei pe ici pe colo, au facut gaurele in frunze, dar am stropit cu solutie din usturoi si boia iute si vad ca s-au calmat, nu ii mai vad stand pe frunze. Am citit ca nu le place nici umezeala, de aceea trebuie udate plantele. Am observat ca daca a dat un pic caldura, hop si purecii.
Am asteptat destula vreme sa imi vina semintele acestea..am aici leurda, stevie, coriandru si un tip de salata.
Mararul..deja asa frumos miroase cand stau printre randuri si smulg buruienile..
Rosiutele mele Principe Borghese, deja sunt mai mari decat la momentul cand am facut poza, mai un pic si ies din ghiveci :)
Kale! Ah, deja visez la sucuri si chipsuri din kale..
Swiss Chard

Capsunici
Anghinare
Fasole