duminică, 6 mai 2012

Astazi am mancat primele ridichi ecologice, productie proprie :)

 Asa-i ce frumos arata ridichea?:D Asa bune sunt, un gust deosebit, pline de apa..nu se compara cu cele din magazin, nici macar cu cele din piata. Am avut probleme cu purecii de plante, dar am stropit cu solutie facuta dintr-o capatana de usturoi, 2 linguri de boia iute si 1 litru de apa, am stropit doar de doua ori cand am vazut ca mananca din frunze si a fost de ajuns. In rest trebuie tinute in pamant umed, purecilor nu le place mediul umed si rece, ataca doar cand e cald si pamantul e uscat.
 Asa arata o parte din gradina unde mi-a rasarit tot ce am pus.

 Spanac frumos, proaspat udat.
 Usturoi, fasole, mazare, ceapa alba, ceapa rosie.
 Rosii Principe Borghese, doar o parte din jardiniera. Astept sa creasca mai maricele si le mut in gradina.
 Anghinarea mea frumoasa..abia astept primavara viitoare sa dea rod. Mai am inca 5 plante in afara de aceasta din poza, intr-un loc au iesit 3, trebuie sa le raresc sa poata creste mari.

 Swiss Chard, o planta frumoasa
Kale