duminică, 24 iunie 2012

Bruschette cu pastă de tofu și curry

Căldurile acestea mari au un efect pozitiv, mâncăm mai puțin și mai ușor, preferăm totul cât mai fresh, să nu prea gătim. Astăzi am lucrat puțin în grădină, am rărit morcovii, m-am încălzit bine de tot și când am intrat în casă am pregătit cina din poză :)
Pentru salata de roșii am folosit:
3 roșii, tăiate cubulețe
3 fire de usturoi verde, tocat mărunt
8-10 frunze de busuioc proaspăt, tocate mărunt
Am amestecat totul într-un bol
Pasta de tofu și curry:
1 cutie de tofu
1 linguriță curry
1 linguriță mărar
2 lingurițe muștar
Am pus totul în blender și am amestecat până s-a făcut pastă fină.
Am feliat o baghetă cu semințe, am pus feliile în cuptor cam 10 minute, cât să se usuce puțin. Când le-am scos, le-am stropit cu ulei de măsline. Se unge apoi cu pasta de tofu, se pune salata deasupra și gata, o cina rapidă și gustoasă. Am cules și niște ardei iute din grădină, dă o aromă foarte bună :)