joi, 25 octombrie 2012

Mi-am văzut nepoțica!!!!

Am fost plecată în Germania să îmi văd nepoțica dulce, s-a născut pe 21 septembrie. În calitate de mătușică și viitoare nașă, am fost să o văd cu ocazia împlinirii vârstei de 1 lună! :p Verișoara mea primară locuiește acum în Germania, e trist pentru noi, restul familiei care am fost obișnuiți să fim tot timpul împreună, dar acum nu avem altceva de făcut decât să ne mulțumim cu faptul că Germania totuși nu e chiar atât de departe, în 10-11 ore ajungem acolo.
 Am o nepoțică extrem de frumoasă și nu zic doar așa, că e nepoata mea, dar e o bombonică. Am ținut-o în brațe, am legănat-o, am schimbat-o, am pupat-o, i-am păpat mânuțele și obrăjorii, de toate :))
Un mic îngeraș roz....aș putea sta zile întregi să o admir cum doarme.
Aici sunt eu cu ea și noul ei leagăn pe care i l-am dus ca și cadou, să îi mai dea puțină pace mămicii ei :D
Bănui că cei care intrați pe blogul meu, sunteți în ”domeniul” veganismului si vegetarianismului și știți că Germania e una dintre țările cu mulți vegetarieni, 6-7 milioane, e o țară unde se acordă multă atenție mâncării de calitate. În Land-ul unde locuiește verișoara mea, partidul cu cea mai mare influență este partidul ecologiștilor, un partid verde care luptă pentru diverse cauze. Eoliene peste tot, parcuri de panouri solare, în magazine aproape toată marfa e fair-trade, multe produse realizate din materiale reciclate, peste tot vezi postere, reclame pe teme ecologiste. Să nu mai vorbim despre faptul că nu vezi animale fără stăpân pe stradă..dacă ai animale, plătești taxe, iar banii merg la bugetul local și se repartizează pe domenii care vizează animalele. Toată lumea își plimbă frumos minim 1 câine..mi-aș dori atât de mult să fie așa și în România, măcar aici în Banat de ar fi, că la București simt multă ură în oameni, nu se suportă ei pe ei, unde să mai aibă loc în suflete să tolereze și animalele..mă rog, problemele de genul acesta în România îmi amărăsc mult sufletul și prefer să îmi canalizez toata energia pozitivă spre rezolvarea problemelor, nu să mă adâncesc în depresii. Cum ziceam, Germania e o țară cu mulți vegetarieni și mă așteptam să găsesc ceva produse alimentare prin magazine. Verișoara mea locuiește într-o localitate cu 7.000 de locuitori și în prima zi am fost la Aldi, am găsit un raion micuț de tot cu produse vegetariene și vegane, dar important e că a existat, am putut să îmi cumpăr feliuțe din tofu și grâu care arătau ca și mușchiulețul țigănesc. Apoi, a treia zi am fost la alt magazin care e la 5 minute de mers pe jos de la verișoara mea, Edeka se numește și când am intrat acolo..wow...de la intrare imediat erau expuse produsele pentru vegetarieni..am găsit boabe de soia și boabe de fasole mung germinate, la borcan..anghinare, măsline, uleiuri de toate felurile, mi-am cumpărat Lychee, Amaranth expandat, paste din spelta..o grămadă de chestii faine am găsit, au de toate, lapte de cocos, roșii uscate la soare, absolut tot ce aici găsesc cu greu, comand de pe net, acolo, într-o localitate cu 7.000 de locuitori, le ai pe toate. La frigider, am găsit iarăși multe sortimente..am luat tofu, aveau multe sortimente și de semipreparate, de exemplu currywurst, de lapte de soia sau altele, și de înlocuitori de carne, eu am cumpărat acestea:
Am gustat Bratwürste când am ajuns acasă, au fost foarte buni, i-am pus doar așa puțin pe grătar, cu niște pâine și legume proaspete lângă..un deliciu.
Cum e vorba cântecului, ”vreau o țară ca afară”...eu vreau să fie România ca Germania, să respectăm viața și alegerile oamenilor..am mai zis-o și o mai zic..în România, să fii vegetarian, vegan, iubitor de animale, e ca și cum ai fi gay sau să aparții unei minorități etnice, lumea te tratează ca pe o ciudățenie și simt nevoia să te jignească...dar asta nu ne oprește să iubim tot ce e viu și frumos,nu? :)