luni, 15 octombrie 2012

Prânzuri vegane gata în maxim 2 ore, ziua 6

Am luat o pauză de la postări fiindcă am fost plecată în Ungaria, a fost apoi ziua mea de naștere, apoi mi-am ținut ziua acasă și uite așa nu am mai avut timp să postez și a zburat săptămâna.
Am gătit: supă de legume alfabet și linte cu chiftele de tofu, morcovi și busuioc. În ziua când am gătit acestea, am avut și un noroc grozav că s-a luat curentul :))) Dar m-am descurcat.
Ora de început: 11:00
Pentru supă, de obicei folosesc: 2-3 morcovi, 2 pătrunjei, 1 bucată de țelină, 1 ardei, 1 ceapă, frunze de țelină și frunze de pătrunjel, 2 linguri de ulei și sare după gust. Se pune apa la fiert, când începe să fiarbă, se adaugă toate ingredientele și se fierbe până se înmoaie morcovii, pentru că îi mâncăm tot timpul odată cu supa :)
După ce strecurați supa, adăugați niște paste alfabet și gata.
Lintea o fac după această rețetă, după gustul meu, e cea mai bună rețetă de linte pe care am încercat-o până acum, familia mea e de acord.
Amestecul de condimente este minunat.
Aceasta este textura lintei.
Ingredientele pentru chiftelele de tofu: 1 cutie tofu, 2 morcovi, o mână de busuioc proaspăt și 2 linguri de ulei. Totul vine în blender și se face pastă.
Se formează chiftelele, se dau prin pesmet și se pun la cuptor, se coc pe o parte până se rumenesc, apoi se întorc pe cealaltă parte și se coc până sunt aurii. Curentul s-a luat tocmai când făceam chiftelele, așa că am dat morcovii pe răzătoare și nu a ieșit pasta atât de fină, dar a fost bine și așa. Deci dacă pățiți și voi așa cu curentul, apelați la prietena veche, răzătoarea :D
Am făcut o salată simplă de roșii, ardei, ceapă, puțin ulei de măsline și suc de lămâie.
Și gata toată mâncarea la 12:20!