sâmbătă, 6 octombrie 2012

Prânzuri vegane gata în maxim 2 ore, ziua 5

Astăzi am gătit: supă de fasole verde și orez integral asiatic
Ora la care am început: 10:15
Avem nevoie de 1 ceapă mare, tocată, 1 morcov tăiat rondele și fasole verde. Bineînțeles că nu am folosit tot vasul de fasole :)) Am pus doar câteva mâini, cam cât am calculat că va mânca fiecare persoană.
Se pun 2 linguri de ulei într-o oală, se adaugă ceapa și morcovul, puțină apă și se călesc câteva minute. Se adaugă apoi fasolea, restul de apă, 1 lingură pastă de ardei.
Am adăugat și 1 lingură de pastă cu usturoi, dar puteți înlocui cu încă 1 lingură de pastă de ardei.
Se adaugă frunze de leuștean și de țelină. Sare puneți după gust. Supa se fierbe cam o oră. Gustați și verificați dacă vă place textura.
Se pune la fiert orezul în apă cu sare. Eu am folosit orez integral.
Până fierbe orezul, pregătim sosul. Am tocat ciupercile (nu am avut la îndemână proaspete, dar recomand să folosiți o caserolă din aceea de 500g de ciuperci champignon).
Se mai toacă o ceapă medie și 2-3 căței de usturoi. Se pune puțin ulei în tigaie, se adaugă ceapa,usturoiul și ciupercile și se călesc puțin.
Se adaugă sosul dulce acrișor cu ananas.
Se mai lasă totul puțin pe foc să se întrepătrundă aromele.
Se amestecă apoi orezul cu sosul și gata :)
Am oprit fasolea și uite cât e ceasul..11:33, totul a durat 1 ora și 18 minute.