luni, 15 octombrie 2012

Prânzuri vegane gata în maxim 2 ore, ziua 7

Supă de roșii, orez integral cu boia și ciuperci cu mărar
Ora de început: 10:40
 Se toacă 1 ceapă și 3 căței de usturoi, se călesc în 2 linguri de ulei.
Se pune o cutie de pireu de roșii de 500g și apă în completare.
Se adaugă 1 linguriță de busuioc și 1 linguriță de oregano, sare și piper.
Se fierb paste la alegere, sau orez dacă preferați.
Am cumpărat 1 kg de ciuperci și am folosit doar pălăriile, am cântărit 770g.
Ciupercile se curăță și se toacă mărunt.
Se încinge puțin ulei și se călesc 3 căței de usturoi tocați mărunt.
Se stoarce jumătate de lămâie și se adaugă peste usturoi.
Se adaugă 2 linguri de mărar tocat, sare și piper.
Am cumpărat așa ceva de aici , se folosește pentru îngroșarea sosurilor. Nu e ceva obligatoriu, dar am încercat să văd cum acționează.
Am pus și puțin lapte de soia, vreo 3 linguri. Se amestecă totul bine și se lasă pe foc până devin ciupercile moi, dar nu extrem de moi.
Se fierbe orezul, am folosit 2 pungulițe de orez integral.
Se adaugă 1 linguriță cu vârf de boia.
2 lingurițe de usturoi granulat.
2 linguri de ulei de măsline. Se dă drumul la foc și se amestecă totul bine, nu se lasă să se prăjească, se amestecă doar câteva secunde pe foc.
11:45 și e gata mâncarea! :)