luni, 1 octombrie 2012

Raftul meu cu carti veggie :)

In caz ca se intreba cineva cum arata raftul meu cu carti cu retete :) De o luna incoace, am inceput sa fac zilnic mancare, bunica mea are dureri mari de spate si nu mai poate sta mult in picioare in bucatarie. Asa ca acest raft imi e de foarte mare ajutor. Zilnic fac altceva, nu mancam aceeasi mancare de pe o zi pe alta, fiindca se formeaza deja bacterii si reincalzirea face mai rau. Va recomand oricare dintre aceste carti, iar ca si carte in limba romana, cea a celor de la centrul Herghelia e cea mai buna, are o gramada de retete variate si cu ingrediente la indemana tuturor. Gordon Ramsay nu e veggie, dar am luat cartea pentru retetele indiene, unele veggie, altele se pot veganiza foarte usor. La fel cartea cu Pasta, nu e vegana sau vegetariana 100%, dar are multe retete vegetariene si vegane.
M-am gandit sa fac un jurnal zilnic cu ce fac de mancare, poate ajuta pe cineva :)