luni, 11 mai 2015

Paste cu sos de branza vegan



Am o mica problema cu pastele :)) Ma oboseste mitul dietelor cu putini carbohidrati. Eu fac box de 3 ori pe saptamana, plus home gym si imi plac si pastele si nu am probleme cu greutatea. Trag mai tare dupa o tura de paste, eventual :D
Sosul de branza e preferatul meu si il fac ori de cate ori imi vine pofta :))

Pentru 250 g de paste, imi fac sos din:
2 morcovi
1 cartof
1/4 cana apa
1/4 cana ulei
1/4 cana drojdie inactiva
1 lingurita sare
praf de usturoi si marar dupa gust

Se fierbe cartoful si morcovii, se strecoara, dar se pastreaza 1/4 cana de apa. Adaug apa, uleiul, drojdia inactiva, usturoiul si sarea si pisez totul bine cu blenderul de mana, pana are textura din poza de mai sus. La sfarsit adaug mararul si amestec bine, apoi se toarna peste paste. 

Se pot face diferite combinatii, am facut si tortellini cu ciuperci si sos din acesta, super delicios.