vineri, 16 decembrie 2016

Paste beefless cu sos hollandaise

Buna dragilor!
Am revenit cu o postare noua, dupa muuult timp :D tot imi spun ca o sa imi fac timp, sa postez mai mult, dar ma prind cu alte treburi si uit. 
Reteta e pentru doua portii, pentru doua persoane flamande :)))








Bunatatea asta o puteti cumpara de pe veggie shop.
E magazinul meu online preferat, unde gasesc tot ce poftesc :D 







Daca nu vreti sa cumparati, puteti face singuri acasa, ingredientele sunt simple :)
Sosul se face rapid si usor:
Se taie marunt o ceapa medie si se caleste intr-o lingura de ulei de masline si 1/4 cana de apa. Intre timp, se amesteca 1 cana si jumatate de lapte vegetal (eu am folosit de ovaz, merge orice, sa nu fie indulcit), cu 1/2 cana amidon si 1/2 lingurita turmeric. 
Cand se evapora apa de pe ceapa, se adauga 3 linguri de otet de orez alb si amestecul de lapte, amidon si turmeric. Se pune 1 lingurita de sare, 2 linguri de cub bio de legume sau legume deshidratate pentru supa si se amesteca totul bine pana se ingroasa. Cand incepe sa se ingroase, adaugati 2 linguri de drojdie inactiva.
Beefless am dat-o putin prin tigaie, fara ulei.
Broccoli l-am facut in tigaie, cu 1 lingura ulei de masline si 1 lingurita usturoi granulat.
Am fiert pastele, am amestecat cu un sfert din sos, depinde cat de mult va place gustul acrisor, daca va place mult, puneti muuuult sos :D Am adaugat si beefless si broccoli l-am pus ca si topping, in varf :D